Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2017 20:51 - Четирите Квадранта
Автор: lichnifinansi Категория: Бизнес   
Прочетен: 5349 Коментари: 2 Гласове:
-7

Последна промяна: 16.09.2017 20:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Повечето от нас са чували за Робърт Кийосаки и книгите, за които все повече хора казват, че са преобърнали живота им : “Богат Татко- Беден Татко” и “Четирите Потока на Парите”

Познавам много хора, които са ги чели и всеки от тях е имал идеи за това какво иска да постигне с новите знания и гледна точка, които е получил.

Всеки от нас в момента, е който придобива нови знания си прави планове и развива идеи, подсъзнателно или съзнателно и планира какво иска да постигне. Но със затварянето на последната страница на книгата 99% от хората забравят всяка идея и план, забравят всичко. От идея до реалност разстоянието е само действие.

 

image

 

Ако няма действие няма да има и резултат. Това е и идеята на всички обучения по тази книга, на които съм присъствала, чела или водила.

 

В тази статия ще Ви представя МОЕТО виждане на четирите потока на парите за себе си. Но това, което ще прочетете по-надолу НЯМА да Ви даде информацията от книгите. Всичко написано по-долу е моя интерпретация и разказва моя история. Аз съм Мария Рашкова   и съм професионален финансов консултант. Работя като мениджър в Агенция “Leonardo Da Vincy” към Булстрад Живот Vienna Insurance Group. Консултирам свойте клиенти на теми като: спестявания, допълнително пенсионно осигуряване, допълнително здравно осигуряване, данъци, животозастраховане, кредитиране, спестявания за бъдещето на детето, инвестиции… Партньор съм в бизнеса с ПОК Доверие, ERSTE Sparinvest, Postbank и Credit Time.

Работата ми е всеки ден да се срещам с нови хора и да им помагам да планират финансовото си здраве за години напред. А също така и всеки ден да наемам, обучавам и развивам хора да правят същото, за да помогнем на колкото се може повече българи да успяват, а не да тънат в мизерия.

За мое голямо учудване средностатистическия българин се интересува много малко от това, какво става с парите им след като ги получат като превод от работодателя си.

Всеки от тях се бори да изкарва пари, за да има за сметки и храна, но не се замисля какво би правил ако се разболее сериозно или пострада и това го възпрепятства да работи известно време.


 Колкото по- сериозна е болестта, толкова по-дълго ще си седим вкъщи. А колкото по-дълго си седим вкъщи- толкова по-малка представа имаме какво ще правим с неспиращите разходи.

 

Ще разгледам случай, който лично съм преживяла във времето, когато бях без познания за финансите и никаква представа какво искам от бъдещето си.

 

Примерът е с неправилно пресичане. На ляв завой на автомобилите им свети зелено, а в ляво разбира се и на пешеходците им е зелено. Така се озовах на капака на дядо Ангел. За щастие нямаше сериозни поражения по автомобила, но по мен имаше външни и вътрешни забележки. Тогава бях image наемен служител. Работодателят ми плащаше осигуровки на реалната ми заплата, която по онова време не беше малка. Наложи се да изляза в болнични за около 9 месеца, а електронното подаване 2 пъти в месеца към НОИ още не работеше. Изплащането на обезщетението се забави около 40 дни, а заплата получих само за 4 отработени дни + 3 от работодател. Сумата не беше достатъчна да си платя наема, нито леглото в болницата. Спряха ми и телефона. Всички, които дойдоха да ме видят нямаха пари, с които да ми услужат временно. Аз също нямах никакви спестявания, понеже ми беше хубаво 2-3 пъти в седмицата да ходя на дискотека или да се храня всеки ден на вън. Заплатата отиваше бързо. Бях в голямо затруднение и едва дочаках да ме изпишат от болницата, за да стигна до бързите кредити за финансова инжекция.

Проблемът ми щеше да е доста по-малък ако имах спестявания или още по-добре- застраховка Живот.

 

Ако тогава бях image със свободна професия положението ми нямаше да е никак розово. Тук работодател нямаше да ми плати обязщетение за тези 3 дни, а от НОИ щях да получа обязщетение на база осигурителен праг( който всеки с такава професия когото познавам слага минимален). Като тук се гледа и колко редовно си плащаме и данъците и още един милион неща. В този случай обезщетението, което щях да получа е по-малко от варианта, в който бях служител.

 

Ако бях image вече притеснението ми щеше да е сведено към Нулата, защото собственикът на малък или среден бизнес в някои от случайте има на кого да се довери, за да му движи бизнеса, докато се оправи. Така печалбите почти няма да пострадат. Разбира се тук е въпросът, че дори да имаме такъв човек рядко ако сме изградили бизнеса си от нулата ще го оставим в ръцете на другиго. много мои приятели са собственици на малък бизнес, който не е много толериран от държавата или баките и те самите са единствените си служители. Което за тях значи, че в периода на нетрудоспособност техният бизнес е дръпнал щорите и търпи сериозни загуби на оборот, а разходите им растат.

Ако бях инвеститор, най-доброто положение, в което можеше да ме завари една подобна непредвидена ситуация, аз щях да живея от печалбите от инвестициите си както обикновенно и да не ме притеснява особено това, че не тичам всеки ден към работа.

image

Все повече хора срещам, които искат да направят плана си за бъдещето и да се приближат в квадрантите до инвеститори, но без огромните стартови капитали и страха от загуба, съчетан с отделянето да десетки часове на ден, за да пазят парите си от загуба.

А има и такъв вариант… Докато работят и са в лявата част на квадрантите те да започнат да инвестират и да трупат капитал дори и с малки месечни суми, които не биха затруднили нормалното преживяване на семейството.

 

В този вариант Вие също бихте могли да бъдете едновременно С и И без това да Повлияе на нормалният Ви начин на живот за сега, а след време да разполагате със сериозни суми увеличени от сложната лихва.

 

Най-важното е разбира се това, с което започнах. Няма да мръднете от сегашното си място, независимо дали Ви е удобно или не, ако не станете и сами не се преместите.

Другият вариант не е приятен.

За въпроси ми пишете.

Аз съм Мария- Вашият финансов консултант
0878 332 447

 

Да действаме.

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Здравей, Мария!
06.06.2017 08:52
Занимавах се с това доста време. Успях да пообиколя света, да си купя къща, коли и разни други материални глупости. В крайна сметка разбрах, че най-добрата ми инвестиция през годините е била в образованието на моята дъщеря. Тя както и други 2 милиона българи се изнесе от държавата. Там за същата работа взима 15 пъти повече, на 21 вече се оглежда да си купи своя къща и то без моя помощ. Така че... Успех и на теб!
цитирай
2. milady - добра Реклама , издържана..
06.06.2017 13:27
колежке забавна ани, като ви слушам така..
направо се усетих една аборигенка, случайно
попаднала в ЕС..
все пак имам завидно CV..
не знам, защо Постинга събира толкова прочити и минуси ,
но изглежда определено парадоксално !
за съжаление,нямам нерви, да ви събера
едни многоо подробни ,компрометиращи данни..
от милата ни на всички Родина България..
относно т.н. „бързо кредитиране“/ и фалиране...
пп
може ли да подплатите вашите думи с конкретни цифри
ще ви посетя на лични още тази вечер..
Успехи и благодаря за инфото.
юлия

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lichnifinansi
Категория: Бизнес
Прочетен: 21526
Постинги: 12
Коментари: 4
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930