Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2017 18:59 - Бизнес или служител(за спокоен живот)?
Автор: lichnifinansi Категория: Бизнес   
Прочетен: 511 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Бизнес… Грозна дума, както я наричат много хора или начин на живот, с който да постигнем мечтите си?

За мен бизнесът е второто, много хора ме заклеймяват като работохолик. Определено много неща в работата, които ми носят успех ми идват отвътре.


Вече втора година аз съм и бизнес консултант на свободна практика, това е моят бизнес. В началото нямах никакви клиенти. Никой не беше чувал за мен и бях на път да се откажа да се занимавам с това. Какъв е смисълът да уча толкова много, а да няма на кого да го кажа?


Много хора в стремежа си да започнат свой бизнес се пренавиват в подготовката и не могат да овладеят провала си след това. Аз бях на път.


Нещата, които не бях планирала, а ме спасиха преди две години са:

Първо- имах работа и стабилен доход, което ми позволи да уча без да се притеснявам за парите. Това съветвам и всеки на консултациите в момента- най- важното е да имате доход, за да можете да учите. Преди и след работа, събота и неделя- идеално време да работите за себе си.


Второ- правилното учене. Или по-скоро да знаем какво трябва да научим. Кои умения са ни от първа необходимост, за да успеем да постигнем нещо сами? В кое от тях ни бива и да се оценим от 1 до 10 примерно, за да си дадем ясна оценка. Къде да намерим необходимата информация за това? И кои са успелите вече в това, което мислим да захванем? Последното също е много важно. Трябва да разгледаме най- успелите, за да си откраднем нещо от тях.


За да имаме успех в бизнеса си, а не да сме поредните смотаняци набили едни пари някъде също ни трябва яснота. Ясна визия какво искаме да представлява бизнеса ни. Едва след това ще можем да си изградим стратегия как да построим мечтата си и да я превърнем в реалност.

Средата… Често хората, които водят семинари за личностно развитие казват “Ти си средното на петте човека, с които общуваш най-често” (Юли Тонкин), в такъв случай хората, които всеки ден пият бирички и висят в парка, не учат и нямат интерес да бъдат повече от служител на някого могат да се окажат токсични за ва;ата идея. Често хората окол нас ни съботират да постигаме високи резултати.

Не ми беше включена в скелето, но се сетих за една история по тази тема.


В една къща избухнал силен пожар, на втория етаж имало люлка с бебе и до него леглото на братчето му, което било на 5 години. Когато видяло пожара момчето си извадило раницата, с която ходи на детска градина и сложило бебето в нея заедно с млякото и шише с вода. Отворило прозореца и по клоните на дървото, което било там спасило братчето си. Когато попитали началника на пожарната как е възможно това, той отговорил, че я нямало майката, за да му каже “Не можеш, ще паднеш…”

Един типичен пример за това, какво влияние оказва средата на отношението ни към нашите възможности.

Каква е твоята цел? Ще се радвам да напишеш в коментарите какви са твоите цели и как работиш за постигането им.

Аз от своя страна мога да ти помогна да преодолееш първоначалните трудности.

0878 332 447
lichnifinansi.4stupki.com

Успех





Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lichnifinansi
Категория: Бизнес
Прочетен: 21508
Постинги: 12
Коментари: 4
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930